
Hey! Mijn naam is Nour, 23 jaar en tweedejaars student IT-recht. Je kunt mij kennen via de JFV of het KAB.
Dit jaar sta ik op plek 3 voor TBR . Dit jaar zet ik mij in voor de integratie van studenten op de faculteit. Voor mij is het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt op onze faculteit, of je nu uit Nederland komt of van de andere kant van de wereld. Daarom wil ik me inzetten om de eerstejaars studenten goed te informeren over waar zij terechtkunnen als zij ergens tegenaan lopen, de internationale cursussen van de RUG meer onder de aandacht te brengen en te pleiten voor een goede samenwerking tussen alle bij studentenhuisvesting betrokken partijen.
De faculteit moet blijven ontwikkelen, en daar hebben we jouw stem voor nodig. Samen zorgen we voor een faculteit die niet alleen internationaal is op papier, maar ook écht werkt in de praktijk.
VOTE TBR! YOUR LAW FACULTY. YOUR FUTURE.

